lunes, 14 de noviembre de 2016

Aparadorisme al centre de Felanitx

L'aparadorisme és un factor clau d'atracció de clientela, no sols pel seu impacte visual, sinó perquè també actua com a targeta de presentació de l'establiment independentment del tipus de producte que ofereixi. Del seu disseny dependrà la imatge projectada, de manera que si aquesta és positiva, potencials clients decidiran -almenys- entrar a l'establiment, mentre que si la imatge proporcionada és negativa, segurament es dirigiran cap a un altre establiment de la competència.

Per aquest motiu, de cada vegada més els negocis inverteixen recursos en millorar la presentació dels seus productes, emmarcant-los en temàtiques determinades que cridin l'atenció d'aquelles persones que passin pel voltant.



Alumnes condicionant i preparant el material a l'establiment per al posterior muntatge de l'aparador.

Els alumnes de segon curs de Formació Professional Bàsica d'Agrojardineria i Composicions Florals han estat treballant en el disseny i composició de l'aparador d'un comerç al centre de Felanitx, en concret d'una agència de viatges. Partint dels missatges “Atura't-Mira-Informa't-Compra” els alumnes desenvoluparen els primers esbossos del disseny basant-se no en l'exposició dels productes que ofereix l'establiment, sinó transmetent un missatge relacionat amb la seva activitat. La integració del missatge, juntament amb l'ús de diversos elements vegetals i no vegetals ha donat com a resultat un aparador original, que anima l'aspecte de l'establiment i que convida a entrar-hi. 
Si passejau pel carrer 31 de març no oblideu aturar-vos a veure'l i perquè no, opinau sobre ell per seguir animant als nostres alumnes i comerciants a realitzar més activitats com aquesta.




Resultat de l'aparador muntat i equip de feina acompanyat per la professora.

Finalment, agrair a l'empresa Major Tours Viatges la seva participació en aquesta iniciativa del Departament d'Agràries de l'IES Felanitx.

No hay comentarios:

Publicar un comentario