L'aparadorisme és un factor clau
d'atracció de clientela, no sols pel seu impacte visual, sinó
perquè també actua com a targeta de presentació de l'establiment
independentment del tipus de producte que ofereixi. Del seu disseny
dependrà la imatge projectada, de manera que si aquesta és
positiva, potencials clients decidiran -almenys- entrar a
l'establiment, mentre que si la imatge proporcionada és negativa,
segurament es dirigiran cap a un altre establiment de la competència.
Per aquest motiu, de cada vegada més
els negocis inverteixen recursos en millorar la presentació dels seus
productes, emmarcant-los en temàtiques determinades que cridin
l'atenció d'aquelles persones que passin pel voltant.
Alumnes condicionant i preparant el material a l'establiment per al posterior muntatge de l'aparador. |
Els alumnes de segon curs de Formació Professional Bàsica d'Agrojardineria i Composicions Florals han estat treballant en el disseny i composició de l'aparador d'un comerç al centre de Felanitx, en concret d'una agència de viatges. Partint dels missatges “Atura't-Mira-Informa't-Compra” els alumnes desenvoluparen els primers esbossos del disseny basant-se no en l'exposició dels productes que ofereix l'establiment, sinó transmetent un missatge relacionat amb la seva activitat. La integració del missatge, juntament amb l'ús de diversos elements vegetals i no vegetals ha donat com a resultat un aparador original, que anima l'aspecte de l'establiment i que convida a entrar-hi.
Si passejau pel
carrer 31 de març no oblideu aturar-vos a veure'l i perquè no,
opinau sobre ell per seguir animant als nostres alumnes i comerciants
a realitzar més activitats com aquesta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario